Všeobecné obchodné podmienky moonlight

Internetového obchodu www.moonlightbrand.sk

1. Úvodné ustanovenia a Vymedzenie pojmov
1.1.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej aj „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi spoločnosťou
Obchodné meno: moonlight global sro
Sídlo: Nemocničná 615/45, Galanta 924 01, Slovenská republika
Zapísaná v registri Okresného súdu Trnava, Oddiel Sro, Vložka číslo 50041/T
IČO: 54090067
DIČ: 2121567965
IČ DPH: SK 2121567965
Bankový účet: SK0211000000002946115799
je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/
(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je dodávaným tovarom, alebo službami
ponúkaného obchodných spoločností na Webovom sídle Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle týchto ďalších ustanovení Všeobecných podmienok a zákonov definujúcich spotrebiteľa, v rámci platnej legislatívy Slovenskej republiky
najmä zákonov: Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení, Zákon č. 250/2007 Zz o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, Zákon č. 22/2004 Zz o elektronickom obchode v platnom znení, Zákon č. 40/1964 Zz Občiansky zákonník v platnom znení, Zákon č. 250/2007
Zz o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.

1.1.1.E-mailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:
Email: erik@moonlightbrand.sk
Tel. č.: +421 904 984 676
1.1.2.Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv ai je:
moonlight global sro, Nemocničná 616/47 , 924 01 Galanta , Slovenská republika
1.2.Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú právne vzťahy medzi správnymi, ktorí sú spotrebiteľmi a partnermi.
1.3.Pojem Internetový obchod je zhodný s pojmom Elektronický obchod a s pojmom Webové
sídlo.

1.4.Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku najmä využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
1.Spotrebiteľom je cez.5, ktorý je fyzickou osobou, ktorý pri uzatváraní kúpnej Webového sídla predáva, prostredníctvom predmetu svojho podnikateľa.
1.6.Na zmluvné vzťahy ako aj ďalšie právne vzťahy, môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s poslednými, ktorí vystupujú v postavení právnických osôb, resp. fyzickými osobami– podnikateľmi, ktoré konajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti /Kupujúcimi, ktorí nevystupujú v postavení spotrebiteľa/ sa vzťahujú ustanovenia zákona č.
513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.
1.7.Zmluva uzavretej na tieto diaľku sa na účely Všeobecných obchodných podmienok rozumie medzi viacerými uzavretými a spotrebiteľmi dohodnutými prostredníctvom jedného alebo prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Predávajúceho spotrebiteľa, využívajúceho najmä sídla ďalších diaľkovo-komunikačných prostriedkov.
1.8.Pojem Kúpna zmluva zahŕňa kúpnu zmluvu na produkty a zmluvu o poskytovaní služieb, v zmysle významu textu v týchto Obchodných podmienkach.
1.9.Produkty (ďalej aj „Veci“ alebo „Výrobky“) sú tovary alebo služby, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené na Webovom sídle Predávajúceho.
1.10.Predávajúci sú súčasne prevádzkovateľom elektronického systému, prostredníctvom ktorého prevádzkuje webové sídlo na doméne s názvom www.moonlightbrand.sk
1.11.Príslušným orgánom vykonávajúci dozor nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je:
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Trhová 243/2 917 01 Trnava
Slovenská republika
Kontakt:
tel. č.: 033/551 26 56
e-mailom: tt@soi.sk
webový odkaz na podávanie podnetov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-
navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

1.12.Sťažnosti, alebo podnety môže napríklad určiť adresovať aj priamo Predávajúcemu na adresu uvedenú v bode 1.1.2. týchto VOP. odpovedali ste zároveň, aby som podnety a podnety (z dôvodu urýchlenia vybavenia) Predávam adresu na emailovú adresu Predávajúcemu e-mailom@lightokuli sk Ak máte akúkoľvek sťažnosť, alebo podnet bude najskôr doručený a dostanem 10 pracovných dní od jej prijatia. Pričom jej vybavenie informuje, kupujúcu rovnakou formou ako podnet o problém, alebo podnet dostane.
1.13.V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 10222014 Zz dohody bežného spotrebiteľa, ktorý neexistuje žiadne špeciálne kódexy správania ku ktorým sa dohodne s príslušným odvetvím, pričom kódexom rozumie správanie, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý zaviazal dodržiavať tento kódex vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným partnerom, alebo obchodným partnerom,
ak sú ustanovené zákonom alebo iným právnym predpisom alebo iným právnym predpisom opatrenia alebo orgánu verejnej správy, ktoré určite zaviazal dodržať, akým spôsobom, akým môže spotrebiteľ tieto požiadavky vyžadovať, alebo získať ich znenie.
2. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy
2.1.Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho je odoslanie objednávky produktov, realizovaného najmä využitím webového sídla Predávajúceho prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.
2.2.K uzavretiu kúpnej zmluvy došlo medzi dosiahnutým momentom a dosiahnutým momentom doručenia potvrdenia o prijatí Kupujúcemu prebiehajúceho bodu, ktorú dosiahol daný moment.
2.1. týchto VOP súhlasm (elektronicky na emailovú adresu Kupujúceho, ktorú si zvolil v procese vytvárania objednávok).
2.3.Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká najmä splnením všetkých záväzkov Predávajúceho a Kupujúceho.
2.3.1.Kúpna zmluva môže zaniknúť aj v iných právnych poriadkoch Slovenskej republiky vymedzených prípadoch, a to najmä dohodou zmluvných strán, odstúpením od zmluvy zo strany spotrebiteľa a v obdobných prípadoch.
2.4.Predávajúci informuje, že v prípade objednania Kupujúceho produktov, je povinnosťou platby pre Kupujúceho, a to formou platby najvhodnejšie zvoliť.
3. Kúpna cena a platobné podmienky

3.1.Cena tovarov a služieb objednávaných prostredníctvom Webového predávajúceho (ďalej len „kúpna cena“) je samostatne pre každý produkt a je platná v momente vytvárania objednávky.
3.2.Základným platidlom je mena euro.
3.3.Kúpna cena tovarov, alebo služieb uvedených na Webovom sídle Predávajúceho je celková cena
tovarov alebo služieb všetkých vrátane daní, pričom je zohľadnený Webovom sídle Predávajúceho.
3.3.1.V nákupných cenách tovarov, alebo služieb nie sú evidované dopravné náklady, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov
4. Spôsoby platby
4.1. Za tovar a služby na Webovom sídle Predávajúceho môžete využívať tieto výhody:
4.1.1.platba formou dobierky – cena 1,50 Eur. Poplatok za dobierku pokrýva spracovanie platieb pri doručení av prípade vrátenia tovaru nie je refundovateľný.
4.1.2.platba online prostredníctvom platobnej brány STRIPE - cena 0 Eur
5. Dodanie produktov
5.1.V prípade objednávky si zvoľte ako formu platby za dobierkou. je povinný splniť objednávku a dodať kupujúcemu produktu v lehote do 30 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy v zmysle bodu 2.2. a násl. týchto VOP.
5.1.V prípade, ak kupu najskôr zvolili produkty2. ako formu platby ako platbu dobierkou, je povinná splniť objednávku a dodať platobnú zmluvu v lehote 30 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy.2 a násl. týchto VOP a zaplatenie celkovej ceny objednávky Predávajúcemu. V prípade ak boli splnené podmienky uvedené v bode 5.1.1. týchto VOP (tzn. ak došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy
a k celkovej cene objednávky Predávajúcemu poplatok je povinný dodať
Kúpiť produkty v lehote do 30 dní odo dňa splnenia oboch týchto podmienok. Zvyčajná lehota kedy odo dňa zmluvy expeduje produkty 2 dni odo dňa uzatvorenia kúpnej alebo 2 dni objednávky celkovej ceny objednávky Predávajúcemu.
52.Miestom do objednaného produktu je adresa uvedená v objednávke.
5.3.Dodanie produktu osobe zodpovedajúcej prostriedky s rukám kupujúcemu (alebo doručenie zásielky produktu), alebo prostredníctvom tretích osôb (prepravných zásielkových spoločností).
5.4.Dodanie jeho prevzatím produktu je uskutočnené (alebo dokončené
splnomocnenej osobe na prevzatie produktu).

5.5.Predávajúci môžu dostať tovar, ktorý je dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručia dodatočne v lehote, ktorá je v súlade s touto lehotou doručenia podľa VOP, len za predpokladu, že Kupujúcemu týmto konaním predávajúceho nevzniknú žiadne dodatočné náklady, avšak v prípade ak s tým súhlasím.
5.6.Predávajúci je povinný poskytnúť produkty Kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite spolu s daňovými dokladmi, ktoré sú povinné k objednávke, a iným dokladom, ak existujú typické pre dané produkty prípadne služby.
6. Prevzatie produktu

6.1.Nebezpečenstvo poškodenia a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na Kupujúceho až jeho riadnym prevzatím, pričom prostredníctvom prenášaného produktu prejde produkt osobne alebo splnomocnenej tretej osoby. celému kupujúcemu
odporúča, aby si pri preberaní objednávky kontroloval preberanú objednávku.
6.2.Vlastnícke právo produktom prechádza na Kupujúcim prevzatím produktov na mieste dodania určeného najvhodnejším smerom.
6.3.Predávajúci má právo riadne a včasné zaplatenie ceny objednávok od Kupujúceho za dodaný tovar.
7. Prepravné – spôsoby dopravy produktov a cena za ich dopravu

7.1. Spôsoby dopravy a ceny za dopravu objednaných produktov:
7.1.1. Formy Dopravy:
7.1.1.1.Kuriérska služba
7.1.2. Ceny za dopravu:
7.1.2.1.Predávajúci informujú Kupujúceho zmluvy o jednotlivých formách dopráv na webovom sídle Predávajúceho v priebehu nákupného procesu, a to pred uzatvorením Kúpnej v časti dopravy, akú cenu za dopravu nie je možné určiť pred určením adresy dodania Produktov.

  1. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

8.1 Spotrebiteľ má právo aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy vždy od zadania objednávky (ak nie je v týchto VOP uvedené inak) až do uplynutia 14-dňovej lehoty, ktorá začína plynúť prevzatím tovaru. Pre účely tohto článku sa tovar považuje za prevzatý zo strany spotrebiteľa: (i) ak spotrebiteľ alebo ním určený tretí prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo (ii) ak sa tovar objednanému spotrebiteľovi v jednej objednávke dodáva oddelene, okamihom posledného prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo (iii) ak sa dodáva tovar z viacerých kusov kusov alebo kusov tovaru, okamihom prevzatia tovaru.

8.2 Právo odstúpiť od zmluvy podľa článku 8.1 sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, vyrobený na mieru alebo určený osobitne pre konkrétnu jednu osobu. V takomto prípade spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak nie je v týchto VOP uvedené inak (bod 8.2.1. a 8.2.2. tohto článku VOP). (a) Tovarom zhotoveným podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa sa rozumie tovar, ktorý nemá bežné nosenie v ponuke e-shopu a spotrebiteľ sám požiada predávajúceho o úpravu bežného tovaru či zmenu jeho parametrov alebo vlastností. (b) Tovarom vyrobeným na mieru sa rozumie tovar, ktorý vyrábať špeciálne podľa požiadaviek spotrebiteľa (napr. dioptrické šošovky šošovky s hodnotou dioptrie, dioptrické šošovky určené s hodnotou dioptrie spolu s povrchovou úpravou šošoviek v podobe ochrany proti modrému svetlu, alebo v podobe dioptrického skla, dioptrické šošovky s polarizačnou hodnotou dioptrie so slnečnými dioptriemi, so slnečnými lúčmi) pre konkrétnu osobu sa rozumie tovar, ktorý je prispôsobený konkrétnemu zákazníkovi. (Tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovar vyrobený na mieru alebo tovar určený osobitne pre konkrétnu jednu osobu ďalej v týchto VOP len „Osobitný tovar“)

8.2.1 Tovar s povrchovou úpravou (napr. šošovky) v podobe ochrany proti modrému svetlu, v podobe tvrdeného skla, tovar so slnečnými dioptriami, fotochromatickými šošovkami a polarizačnými šošovkami, avšak bez súčasnej úpravy dioptrie šošovky sa nepovažuje tovar za Osobitný tovar a spotrebiteľ má právo aj bez toho, aby ustúpil od zmluvy, ktorá začína od začiatku objednávky až do uplynutia 14.

8.2.2 Tovar v podobe dioptrického okuliarového rámu sa nepovažuje za Osobitný tovar.

8.3 Právo odstúpiť od zmluvy môže spotrebiteľ predávať uvedené listy na túto adresu:

Nemocničná 616/47, 924 00 Galanta, pričom spotrebiteľ môže využiť formulár na odstúpenie od zmluvy . Lehota na odstúpenie od zmluvy považuje za zachovanú, ak o odstúpení od zmluvy bolo odoslané oznámenie podľa doručenia v posledný deň článku 8.1. Pri odstúpení od zmluvy, ktorej predmetom je tovar, ktorého súčasťou je aj osobitný tovar, je povinný spotrebiteľ poskytnúť výber z možností uvedených formulárov na odstúpenie od zmluvy v zmysle článku 8.4.2.

8.4 Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy je povinný spotrebiteľ poskytnúť tovar späť predávajúcemu na túto adresu : Nemocničná 616/47, 924 00 Galanta, alebo ho odovzdať odovzdať alebo odovzdať osobe poverenej príslušným na prevzatie tovaru. Lehota podľa predchádzajúcej vety je dodržaná, ak bol, najneskôr v 14. deň, tovar odovzdaný na prepravu. na vrátenie tovaru predáva náklady znáša v plnom rozsahu spotrebiteľa.

8.4.1 V prípade odstúpenia od zmluvy, ktorej predmetom je aj Osobitný tovar (napr. dioptrické šošovky s hodnotou dioptrie a dioptrický okuliarový rám) je spotrebiteľ povinný v lehote podľa bodu 8.4. vrátiť predávajúcemu tovar ako celok, za cieľ, aby zabezpečil odborné odstránenie odborného tovaru od ostatného tovaru (tj napríklad dioptrické šošovky s hodnotou dioptrie od dioptrického okuliarového rámu). Spotrebiteľ nesmie odstrániť tovar, ktorý je predmetom odstúpenia Osobitný tovar sám ani prostredníctvom tretej osoby.

8.4.2 V prípade odstúpenia od zmluvy, ktorej predmetom je tovar, ktorého súčasťou je aj Osobitný tovar, postupuje podľa výberu, ktorý spotrebiteľ zrealizuje zasielanie tovaru späť odovzdať formulár do formulára na odstúpenie od zmluvy, spotrebiteľ, ktorý ponúka svoj nárok na vrátenie Osobitného tovaru a súčasne spotrebiteľ vzdáva svojho nároku na vrátenie ceny za tovar a súhlasí s likvidáciou tovaru, ktorý požaduje dodanie tovaru, resp. sa zaväzuje k odoslaniu Osobitného tovaru (napr. dioptrické šošovky s hodnotou dioptrie na vlastné náklady spotrebiteľa najneskôr 30 dní odo dňa doručenia Osobitného tovaru zo strany spotrebiteľa predávajúcemu. V prípade neprevzatia Osobitného tovaru zo strany spotrebiteľa sa Osobitný tovar vráti predávajúcemu, ktorý je oprávnený podať likvidáciu obsahu takejto zásielky ihneď po jej vrátení (bez minimálnej úložnej doby skladovania pred likvidáciou). Likvidáciou Osobitného tovaru zaniká nárok spotrebiteľa na vrátenie tovaru (bez nároku na vrátenie kúpnej ceny za Osobitný tovar).

8.4.3 V prípade, ak sú predmetom objednávky dioptrický okuliarový rám s dioptrickými šošovkami s hodnotou dioptrie, zaplatí spotrebiteľov len platbu za okuliarový rám, ak takúto platbu vykoná spotrebiteľ.

8.5 Pri odstúpení od zmluvy je spotrebiteľ povinný vrátiť produkt spolu s kompletným balením a príslušenstvom, ktoré bolo dodané k produktu. Tento postup je v súlade s právnymi predpismi o ochrane spotrebiteľa, kokrétne zákonom č. 102/2014 Zz o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe uzavretej zmluvy na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. odporúča spotrebiteľovi poistiť zásielku, ktorú bude tovar doručovať späť predávajúcemu. V prípade, ak je zmluva aj Osobitný tovar, spotrebiteľ nesmie sám alebo prostredníctvom tretej osoby odstraňovať z tovaru Osobitný tovar (napr. dioptrické šošovky z rámu okuliarov), ale je povinný v prípade odstúpenia od zmluvy vrátiť predávajúcemu tovar ako celok (pozri bod 8.4.1).

8.6 Platby, ktoré od spotrebiteľa na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou prijali ponuku, spotrebiteľov vrátia do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, nie však skôr skôr, ako spotrebiteľ doručuje tovar predávajúcemu alebo prekáža, že tovar predáva späť, pričom: (a) písomná cena spotrebiteľa tovaru bola vrátená bezhotovostne, cena mu bude vrátená na účet, ktorého kúpila, aby ho požiadala o cenu. na iný účet; alebo b) spotrebiteľ tovar uhradil na dobierku, kúpila cena bude spotrebiteľovi vrátená na účet, ktorý uvedie od zmluvy alebo predávajúceho cenu o ňom informuje neskôr v písomnej podobe.

8.7 Platby, ktoré majú vrátiť spotrebiteľov podľa článku 8.6 doplniť rýchlosť znížiť o: (a) prejsť rýchlo prejsť na doručenie, ak si rýchlo zvoliť iný spôsob doručenia tovaru, ako je bežný spôsob doručenia ponúkaný používam (dodatočnými nákladmi sa rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolíte spotrebiteľa, a nákladom na spôsob dosiahnete doručenie); b) sumu zodpovedajúcu hodnote tovaru v zmysle článku 8.5.

8.7.1. Poplatok za dobierku je servisný poplatok za spracovanie platieb kuriérom. Tento poplatok je nevratný aj v prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a vráti tovar.

  1. ZÁRUKA A REKLAMÁCIE

9.1 Na všetok tovar zakúpený na webstránke poskytuje spotrebiteľovi záruku v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plniť kedy tovar spotrebiteľa prevezme.

9.2 Záručná doba predlžuje dobu, počas ktorej spotrebiteľ tovar nemohol používať z dôvodu jeho záručnej opravy.

9.3 Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré na tovar vznikli:

a) prípadnú škodu spotrebiteľom;

b) použitím podmienok, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickým tovarom a vplyvom vplyvu prirodzeného prostredia;

c) iným ako bežným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar;

d) nadmerným zaťažením tovaru alebo použitím v rozpore s podmienkami používania výrobcu tovaru, všeobecnými zásadami alebo technickými normami;

e) poškodenie tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami;

f) škodu náhodnou skazou a náhodným zhoršením;

g) neodborným zásahom, zranením pri doprave, úrazom vodou, ohňom alebo iným zásahom vyššej moci;

(h) úprava tovaru zo strany iného subjektu ako je vhodné alebo ním poverená osoba. Pre zamedzenie akýchkoľvek pochybností, záruka sa týka bežného opotrebovania tovaru (alebo jeho častí) používaním.

9.4 Spotrebiteľ môže využiť reklamáciu tovaru na adrese https://www.moonlightbrand.sk

9.5 Pri reklamácii tovaru je spotrebiteľ povinný doručiť predávajúcemu: (a) samotný reklamovaný tovar so všetkým príslušenstvom, ktoré bolo spolu s tovarom spotrebiteľom doručené; b) faktúru za tovar; a (c) reklamný zoznam, ktorý musí obsahovať: (i) meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mail spotrebiteľa; ii) číslo objednávky a dátum, kedy bol tovar spotrebiteľovi doručený; (iii) reklamovaného označenia tovaru (napríklad výrobným číslom); (iv) popis závady na reklamovanom tovare; v) preferovaný spôsob vybavenia reklamy podľa článku 9.10.

9.6 Pre zamedzenie rôznych pochybností, ak si spotrebiteľ predával zakúpený tovar (napr. okuliarový rám), ktorý bol následne o iný tovar, ktorý nebol zakúpený predávajúceho (napr. okuliarové šošovky), spotrebiteľ je povinný tovar oddeliť a doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar bez tovaru zakúpeného u tretej osoby. Doručením reklamovaného tovaru spolu s dokumentmi a informáciami podľa článku 8.5 začne predávajúcemu plynúť lehota na vybavenie reklamácie spotrebiteľa.

9.7 Ak si spotrebiteľ objednáva viac tovarov, ktoré sú dodané v jednom celku, nároky vzťahujúce sa na jedného z týchto tovarov nespôsobujú, pretože mal spotrebiteľ nároky znášať aj na ďalší tovar bez vád.

9.8 Reklamácia bude vybavená iba vo vzťahu k vadám, ktoré spotrebiteľ označil v reklamnom liste. 9. 9. prípadnú reklamáciu vybaví ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia podľa článku 8 av týchto prípadoch, najmä ak sa vyžaduje technické posúdenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia. Po zásobe lehoty na vybavenie reklamácie je spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

9.10 Na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré zohľadňuje všetky pravidlá, ktoré musia dodržiavať, dodržiavať všetky spôsoby reklamy spotrebiteľa: (a) ak ide o odstrániťteľnú vadu: (i) výhodnú vadu bez voľného odkladu, včas a riadne odstraňuje; alebo (ii) vadný tovar alebo súčasť tovaru, ak sa vadí týka iba aplikácie, ktorá sa týka žiadosti spotrebiteľa vymenuje, ak tým predáva nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady; alebo (iii) vadný tovar alebo súčasť tovaru, ak sa týka iba tejto súčasti, tovar na základe vlastného rozhodnutia vymení v prípade, ak sa týka spotrebiteľov nespôsobí vážne ťažkosti; (b) ak ide o neodstrániteľu, ktorá môže zabrániť tomu, aby sa tovar mohol dobre vadiť ako vec bez vady alebo odstrániť vadu, ktorú spotrebiteľ nemôže tovar riadne zdôvodniť, že sa opakuje alebo má tovar väčší počet vád: (i) vhodný tovar vymení; alebo (ii) spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy. c) ak ide o neodstrániteľné vady tovaru, spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny tovaru. Pre zamedzenie akýchkoľvek pochybností, v prípade výmeny tovaru začne na nový tovar plniť záručnú dobu odo dňa prevzatia nového tovaru.

9.11 Ak reklamáciu tovaru spotrebiteľa ponúkne: a) počas prvých 12 mesiacov od nákupu, môže reklamnú ponuku spotrebiteľa zaviesť len na základe odborného hodnotenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia klienta od spotrebiteľa nebude riešiť úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie dodať4 dodávky spotrebiteľovi najneskôr do 11 dní odo dňa vybavenia reklamácie; (b) po 12. mesiacoch od kúpy a vykonávať potrebnú reklamáciu zamietol, v dokladoch o vybavení reklamy uvedieme, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak patríte na odborné posúdenie spotrebiteľa, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša spotrebiteľa bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, spotrebiteľ môže reklamáciu využiť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. je povinný spotrebiteľov uhradiť do 14 dní odo znova uplatnenia reklamácie všetky náklady dňa vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.

9.1 muz 2. jeho súhlas. týmto spotrebiteľom riadne poučil o právach, ktoré jú z §62222(a) vyššie) a §623 (článok 910(b), 910(c) vyššie) zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením zmluvy spotrebiteľ potvrdzuje, že si môžete prečítať podmienky reklamácie tovaru. 9.13 O reklamácii bude spotrebiteľ spotrebiteľa komunikovať e-mailom, vybavenie telefonicky a/alebo písomne ​​formou listu a zároveň mu o reklamácii vystaví písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV Osobné údaje spotrebiteľa bude obchodovať za podmienok stanovených v Zásadách spracovania osobných údajov. Toto berie na vedomie a súhlasí so spotrebiteľmi takto stanovenými podmienkami spracovania osobných údajov.
  2. VIRTUÁLNE ZRKADLO

11. 1 spotrebiteľa jeho spotrebiteľi na svojej webstránke ponúka možnosť prirovnať si ilustračný obrázok tovaru ku fotografii, prostredníctvom virtuálneho zrkadla . Spotrebiteľ berie na vedomie, že obrázky tovarov vo virtuálnom zrkadle sú iba ilustračné a nemusia zodpovedať.

  1. RIEŠENIE SPOROV

12.1 Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým sa vybaví jeho reklamácia alebo sa zabezpečí, že bude možné prerušiť jeho práva, má možnosť realizovať takúto žiadosť o nápravu. Ak však potrebujete spotrebiteľovi, aj napriek jeho žiadosti o nápravu, odpovie zamietavo alebo na neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov ao zmene a doplnení niektorých zákonov.

12.2 Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

12.3 Na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu môže využiť spotrebiteľa platformu pre riešenie sporov online, ktorá je dostupná na elektroniku http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 12. KONTAKTNÉ ÚDAJE

12.1 Kontaktné údaje Predávajúceho: (a) adresa na doručovanie: Nemocničná 616/47 ,924 01 Galanta, Slovenská republika (b) adresa elektronickej pošty: erik@moonlightbrand.sk (c) telefónne číslo: +421 904 984 676

12.2 Kontaktné údaje orgánu dozoru a dohľadu:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj , Trhová243/2 917 01 Trnava, Slovenská republika

Kontakt:

Tel.č.: 033/551 26 56

e-mailom: tt@soi.sk

webový odkaz na podávanie podnetov :https://www.soi.sk/sk/podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziafdosti/podajte-podnet.soi

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

13.1 Tieto VOP nadobúdajú voči spotrebiteľom účinnosť dňom uzatvorenia zmluvy.

13. 2 sú oprávnené tieto jednostranne zmeniť alebo upraviť VOP. Na vzťah medzi spotrebiteľom a platnou platbou aplikujú VOP a účinné v čase uzatvorenia zmluvy.

13.3 Ak je niektoré ustanovenie týchto VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa také stane, namiesto tohto ustanovenia sa použije ustanovenie, ktorého zmysel je neplatnému alebo neefektívnemu ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo nedostatkom jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení VOP. Na ustanovenia týchto VOP sa v prípade pochybností hľadí skôr ako na platné než neplatné. Tieto VOP sú platné a účinné od 23.9.2021.

PRÍLOHY:

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

ZÁSADY SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV